Välkommen till min blogg

tisdag 28 september 2010

Längtar

Just nu längtar jag efter snö! Mycket snö.
Jag vill åka skoter!! Nu, inte om några månader utan NU










Vad säger du pappa, det ser inte så fel ut eller hur?
Den här vintern ska vi ta oss ut varje helg när vädret tillåter!
Och Amelia ska åka skoter oavsett om hon vill eller inte

Nu när jag satt och gick igenom hitta jag en bild på den finaste vovven som har funnits. Våran lilla Lady som mamma och Melle hade. Väääärldens bästa hund. På vintern åkte hon pulka och puckot lutade ut huvudet hela tiden så vinden blåste på henne. Men så underbar hon var.









1 kommentar:

  1. Du kan åka upp mot Snasahögarna vid stugan. Där finns snön och det kommer enligt en polsk metrolog bli den kallaste vintern på 1000 år så sticka klart mössan fort.
    M

    SvaraRadera