Välkommen till min blogg

torsdag 9 december 2010

Tröst shoppar

Fortfarande hemma. Magen börjar på kännas lite bättre men den här jäkla förkylningen jag åkte på den kommer sitta kvar någon dag tror jag. Är lite less, vi har julfest på jobbet imorgon men det är ju bara glömma! Men nu har Crippe någon chaffis haha.

Ja vad gör man då när man ligger hemma? Jo shoppar på nätet. Jag har redan börjat fundera på bikini till Grekland för dom jag har är inte ett alternativ då dom har något år på nacken och är nästan genomskinliga. Så jag har shoppat bikini och en kjol

Då är det bara hitta beach 2011 formen! Det är dags nu! (Kanske ska bli frisk först)

Så hittade jag en spetsklänning, me like a lot



Hoppas jag blir frisk snart, så jag shoppar upp alla pengar haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar