Välkommen till min blogg

fredag 28 januari 2011

Äntligen helg!

Fy vilken vecka och äntligen är det helg.
Denna helg kommer bli grym! Ikväll kommer Therese förbi då hon blir utslängd av lilla syster för hon ska ha förfest. Så vi tänkte äta tacos och dricka nått glas vin.
Imorgon blir det fest hos oss! Therese, Ante, Melina, Jonas, kanske Tanja kommer!
Och kvällens guest of honor är Madde!!!! Underbart!!
Som sagt, kan bara bli en kanon helg!

Updates om Stockholm då
Man hittade en lägenhet i Nacka men det verkar inte bli den.
Nu har man hittat en 1,5 på söder och jag vill ha den!!! Centralt och bara bra.
Det som är det bästa är att det tar ca 15 min att gå till Sats Medborgarplatsen där jag har tänkt träna! Nu vill jag att allt ska bli klart!
Måndag = spinning
Onsdag= Zumba
Torsdag= Streetdance!!!!!
Kan det bli bättre? I don't think sooooo
I will shake my ass off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar