Välkommen till min blogg

måndag 11 april 2011

Härliga måndag!



Måndag, vad härligt! Eller så inte, haha. Det enda positiva med denna dag är att det är måndags spinningen, vad underbart!! Jag ska spinna tills jag ramlar av eller nästan iaf. Utpumpad är dagens mål.

Vad har vi gjort i helgen då? I fredags var vi ut, i lördags var vi i Torvalla en snabbis sen kom Therese & Per över på kvällen. Igår sov vi bort dom timmar jag hade hemma.

Kommer hem i helgen också, då blir jag singel för Crippe ska bort och gissa vad jag har för planer?!? INGA. När jag kommer hem på fredag så stänger jag dörren och nästa gång jag öppnar den är kl 19 på söndagen. Jag ska umgås med soffan och mina saknade kissar, kanske blir en prommis om det är fin väder. Så om ni vill se mig något så finns jag på Frösön =)

Tvättstugan nu! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar