Välkommen till min blogg

onsdag 18 juli 2012

Home makeover

Och här kommer några bilder

Nörd/datorrum














Vi funderar på köpa ett nytt datorbord samt det jag alltid velat ha i rummet, extra sovplats. Så det blir kanske en bättre bäddsoffa än sist eller en dagbädd. Vi får se helt enkelt.

Sovrummet (usch bilden gör INTE tapeten rättvis)















Hit behöver vi nya blommor, lånade just nu från vardagsrummet. Vill ha in färgglada gardiner och matchande lampskärm, lutar åt det turkosa hållet.

Men allt kostar pengar så det blir lite i taget men jag är så himla nöjd! Imorse när jag klev upp tänkte jag "satans vilket snyggt sovrum jag har". Självklart älskar jag datorrummet men jag är inte där inne lika mycket som Crippe.

Nu har jag semester igen, 1½ vecka. Helt underbart! Det blir lite stråket, ev Mårdsjön och avslutas i Fäviken.

Imorgon blir det en sovmorgon tror jag. Lite sugen på dra igång en film, ska kolla vad sambon säger.


1 kommentar: