Välkommen till min blogg

tisdag 9 oktober 2012

Äsch jag tar väl och bloggar

Jaha, det kanske blir några inlägg då och då.

For bara till jobbet imorse och hämtade min dator. Vet inte riktigt vad som hände med min rygg igår men satan i gatan vad ont jag hade! Fällde till och med någon tår (läs grinade som en tok). Har fortfarande ont men inte lika mycket. Plus att det känns som om min hosta håller på bli en förkylning. Aja, tänkte inte klaga massa.

Saker som jag längtar till ikväll

11 november, 1 år som förlovade. Det firas med middag på tu man hand på någon av stadens restauranger.

23 november, Stockholm med Big Sis Maddeklen. Jäklar vilken kväll det kommer bli! Pirrar i magen bara jag tänker på det.

1 december. Holiday Club i Åre med Crippovish. Bada, basta, Pistvakt och julbord, övernattning och hotellfrulle. Mmm ägg och bacon haha.

Datum ej bestämt. Tjejmiddag 2012 avslutas hos mig bara vi kan bestämma något datum. Mexikanskt och Just Dance med ett gäng sköna tjejer!

Har nog klagat på att jag inte hittar på saker men nu jäklar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar