Välkommen till min blogg

tisdag 6 november 2012

Den här killen.....

Är min favoritkille (eller han delar nog första plats med min pappa). Han gör mig överlycklig. Visst kan han göra mig galen ibland men även jag gör han galen, säkert fler gånger. Då och då får jag en aha upplevelse att jag har hittat den bästa.

Saker som jag gillar/älskar hos han.
1, han är väldigt bra på pussa, kramas och trösta om det behövs.
2, hans lugna humör stillar mitt ibland,
3, ett datorsnörd är bra att ha, även fast jag känner mig som en elektronisk fånge i mitt eget hem.
4, han är en bra hemmakarl och en händig man.
5, en skoterfantast som har fått igång mitt intresse, smider planer just nu.
6, otroligt fin, det händer ibland att jag vaknar mitt i natten och inser vilken tur jag har som mötte honom.
7, han är som han är, det är det bästa!

På söndag firar vi ett år som förlovade. Undra om vi klassas som förlovade även fast vi aldrig köpte ringar? Det räcker med en ring inför den stora dagen, som blir någon gång i framtiden. 7 år sedan sedan vi släpade hem varandra från Fujjans julfest och 6 år som sambos.

Crippe, du är min favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar