Välkommen till min blogg

måndag 24 december 2012

Julafton

Igår hade vi en trevligt uppesittarkväll hos pappa. Dock tror jag att vi alla blev utan vinst på bingolotto.

Idag tog vi med oss katterna och for till Mårdsjön. PipSM hela vägen hit. Tussen ligger under bokhyllan och vet inte riktigt vart hon ska ta vägen. Men hon får mycket godis. Smilla är dock glad över att det är en kompis i samma storlek.

Vi var och plockade fram Crippes skoter. Tog min dit och vi måste lära oss att som passagerare sitter man inte lika bra på dessa. Crippe gasade på och började burka (skrattade hysteriskt) och jag fick hålla i mig för glada livet, satt nästan på backen ett tag haha. Men det var kul att äntligen få testa dom i djupsnö, vilka maskiner! Vilken vinter det här kommer bli!! Jag är helt lyrisk över en skoter! Märks att den är lättare, blev nästan lite chockad över hur slirig den var men det blir bara skoj. Kommer säkert ta ett tag innan vi känner varandra.

God jul gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar