Välkommen till min blogg

söndag 17 februari 2013

Satans jävla skit

Justja, har inte berättat om helgens tragiska händelse.

I lördags när vi kom fram till tjärn tog jag av ryggsäcken, ställde den på marken mot skotern, köpte fiskekort, tillbaka till skotern, ser att ryggan ligger ner mot mattan, tänker inte på det, kör ut på tjärn och ska ta fram kameran. Jaha då har den dragkedjan varit öppet och låg en hel del vatten där. Så god natt min ÄLSKADE Canon Ixus kamera. Försökte torka den men nä den är stendöd.

Nu kan jag säga hejdå systemkamera och hej en ny digitalkamera. Blir så jäkla less på mig själv. Men det får bli en ny direkt för jag kan inte leva utan kamera. Det är så mycket som man vill fota. Familjehelgen i Mårdsjön, påsk, Skrutten kommer dyka upp snart, fler skoterhelger.

Tack min trogna kompis, du har varit helg underbar! Helt fantastisk om jag får säga så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar