Välkommen till min blogg

måndag 4 mars 2013

Uppdaterad önskelista

God kväll

Ja snart är det min födelsedag igen.

Skrev för ett tag sedan att jag önskade bidrag til en systemkamera. Eftersom jag pajjade digitalkameran önskar jag bidrag till en sådan istället. Blir någon Canon ixus när jag känner för att lägga pengar på det

Annars då? Joo jag och Crippe ska till Sundsvall första helgen i April och jag tänkte slå till med hotell. Coophotellpremie, 1500 för 2 nätter. Problemet är att jag vet inte om jag kommer vänta tills min födelsedag med att boka.

Annars. Jo ett presentkort på typ IKEA hade inte varit fel. Eller på KOOL, jag vill ha en ny soffa om vi flyttar

Gina eller Stadium är alltid uppskattat eller presentkort på något gott ställe där man kan äta mat.

Allt för denna gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar