Välkommen till min blogg

tisdag 16 juli 2013

Lite tankar

Jag hinner fundera ganska mycket nuförtiden. Kanske det enda jag gör. Sedan är det någon som håller mig vaken på morgonen så tid finns.

Vi funderar mycket på hur du ser ut. Jag tror att du kommer ärva mitt röda/orange färgade hår. Sedan kommer du få en fin Jonsson näsa. Jag håller mina tummar och tår att du ärver din fars temperament/humör, det skulle vara guld värt.

På tal om din far, skulle du kunna titta fram den 10 november? Det är en söndag då vi hyllar/firar alla pappor. Den presenten skulle jag aldrig kunna toppa. Men jag har faktiskt en känsla över att du blir inget novemberbarn, du kommer någon vecka tidigare än planerat.

Känns konstigt att redan säga att jag älskar dig men du är vår underbara prick. När du gör dina volter i magen eller vad tusan du gör blir jag alldeles varm i kroppen. Men ibland gör det ont så be nice.

Vi längtar efter dig!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar