Välkommen till min blogg

onsdag 16 juli 2014

Mamma Jessica

Jag kan fortfarande inte släppa att jag är mamma och hur underbart det känns. Första tiden tycker jag var jätte tuff/svår men efter att det släppte känns det så himla bra. Och jag har så svårt att förstå hur liten han har varit. Mammas goknul.

Ikväll pratade jag förlossning med Hanna. Känns fortfarande inte ok haha. Uscha! Sånt här som folk inte berättar för en, tex hur lustigt det är att gå på toa, när man nyser kan man lätt kissa på sig. Och krystvärkarna, nä fy fan! Kommer ihåg när jag kände att njaaaa nu vill jag verkligen sätta igång och nästa värk var verkligen nu kommer han. Och tanken växlade till "det här är fan inte ok och snabbt får det gå" och det tog bara 9 min. Känner mig fortfarande blåst på att jag inte fick hålla han dom 2 första timmarna.

Äh nu ska jag kika på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar