Välkommen till min blogg

tisdag 8 februari 2011

Nu är det nära

Snart kan jag börja packa ihop mitt liv, sjukt att det har gått ca 5 månader
Släpa väskor hit och dit, hääärligt. Håller på kolla på weekend väskor så jag slipper släpa på en väska med hjul, vill ha en större i "skinn" tror jag.
7 månader - semester, crazy banana


Home sweet home?

Nu har jag 6 arbetsdagar kvar, kanske 5, får se hur jag gör.
Torsdag eller fredag nästa vecka kommer spenderas i tvättstugan och städa lite här hemma.

Idag har jag gått och tänkt på en person, en väldigt liten person precis hela dagen tror jag.
Grattis Virran & Daniel, en till prinsessa. Moster funderar på kidnappa henne så jag får mysa!

1 kommentar:

  1. :) Hon vill gärna träffa sin moster, skynda dig! Kom och hälsa på mig! Kram

    SvaraRadera