Välkommen till min blogg

torsdag 24 februari 2011

Snart är första arbetsveckan avverkad!

Torsdag kväll, jäklar vad veckan har gått snabbt!
Jag har kommit in i jobbet nu, känns super bra. Imorgon ska jag byta plats igen =)
Åker hem över helgen för att hämta hit lite flera saker. Vinterskorna får jag inte glömma. Minus 12 här känns som minus 40 hemma. Sjukt kallt. Har tagit tunnelbanan varje morgon, tror att jag kommer köpa en månadskort för det är inte kul att gå när man ser ut som en isbit. Visst har jag hört uttrycket "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" Men jag vill inte pälsa på mig hur mycket som helst. Sedan måste jag skylla lite på att satans vad halt det är överallt. Igår gick jag hem från jobbet och föll platt mitt på gatan, verkar inte hända allt för ofta här på Östermalm då folk såg chockade ut.

Imorgon blir det soffmys med min älskling som jag saknar så! Chilla kommer ligga kurrandes i knät hela kvällen hoppas jag och Tussen ska få lite mys hon också. Hon är fortfarande väldigt väldigt skygg men jag får oftast ta henne och klappa henne lite så jag måste verkligen passa på när jag är hemma. Lina kommer i helgen också så vi får se vad som händer på lördag kväll. Måste träffa Madde/Lars and the kids för dom såg man knappt förra veckan för dom hade vinterkräksjukan.

Det var nog allt för idag
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar