Välkommen till min blogg

tisdag 3 januari 2012

Då var 2012 här

Ja man kanske förväntar sig bilder från jul och nyår men då kan ni få vänta länge. Orkar inte ens dra över dom till datorn. Eller det kanske är nyårsbilderna jag drar mig för, blir bakis av att bara tänka på dom. Min sista Facebook status var "2012 här kommer jag, full som fan kl 5 på natten". Har funderar på vara nykter hela 2012. Usch nej tack inge mer alkohol. Blir för bakis och tappar förståndet ibland.

Jaha, 2012. Vad har man för nyårslöften? Inga, jag håller ju dom inte. En sak ska jag bli bättre på, vill jag inte göra saker så ska jag inte göra dom. Jag är vuxen och har en egen vilja, visst kanske en del blir "lidande" av mina beslut men så får det va. Man ska tänka på hur man själv mår.

1 kommentar:

  1. *Gillar* Helt klart ska man göra det man själv vill och avstå det man inte vill.... Kram

    SvaraRadera