Välkommen till min blogg

tisdag 24 januari 2012

Önskelista 2012

Jaha, andra dagen jag är hemma och är sjuk! Rastlös är jag. Kom på att jag fyller år om 2 månader så jag ska börja fila på en önskelista

1. En badrock i frotté, inget annat material. Den ska kännas som en handduk. Helst skulle jag vilja ha en kortare och med luva men man kan inte få allt här i livet =).

2. Den här borde jag skriva först då det är något jag verkligen vill ha. Det är "Blogg till bok" Alltså att man gör en bok med alla blogg inlägg. Jag vill ha årsböcker. T.ex juli-dec 2010 (startade bloggen i juli) sedan jan-dec 2011. 2011 kanske man behöver dela upp i 2 böcker. Vill ha sprialbok, svart bakgrund med vit text och någon fin bild (helst svartvit). Här är sidan http://www.bloggtillbok.se/

Det är vad jag kan komma på just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar