Välkommen till min blogg

söndag 6 januari 2013

Rensar












Igår satt jag och rensade min dator och min externa hårddisk eftersom en ny kompis är på ingång. Shit vad bilder jag har. Eftersom jag hade på samma bilder på 2-4 ställen så kunde jag ta bort en hel del. Sedan satt jag och sorterade bilder i evigheter men nu är det ordning och reda. När jag satt och kollade igenom bilderna ville jag mer och mer köpa en systemkamera. Håller tummar och tår att det blir en till påsk. Ska hålla koll på om det kommer något bra erbjudande.

Den senaste tiden har jag blivit mer och mer less på min minidator, det är sjukt smidigt med en 11 tum men det kan också vara väldigt osmidigt. Försöka redigera/leka med bilder t.ex. är ingen hit. Kolla på youtubeklipp och sånt fungerar inge vidare heller. Och om det blir en systemkamera är ny dator ett måste. Dvs, en ny kommer via posten i veckan =). Den här som jag har nu får leva vidare som reskompis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar