Välkommen till min blogg

onsdag 22 maj 2013

Några bilder

Från de senaste dagarna. Baguetten var dagens middag. Eftersom jag inte åt någon kanelbulle på kanelbullensdag åt jag 2 igår. I söndags stog jag i valet och kvalet om jag fick handla Cola, då ser jag en Christoffer och en Jessica flaska längst fram och båda är rättstavade. Taget! Vi köpte en ny kompis till Chilla, en ananas, hon strök sig efter den bra länge.

Annars då? Jag är inne i en ond cirkel, så himla trött och ingen ork. Jag måste hitta lite energi!

Sen är det väntan på allt som gör mig galen. Men nu är det nära till tex Summerburst!!! Som jag/vi har längtat!!! Whop whop! El Stockholmo are you reeeeady. När Ingrosso river av One på lördag kväll kommer jag garanterat böla. Och Dimitri Vegas & Like Mike har jag sett framemot och jag hoppas att de får en bra tid!

Allt för ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar