Välkommen till min blogg

söndag 12 maj 2013

Tankar kl 03:42

Ja se flesta som läser min blogg sover nog nu. Men inte jag!

Crippe har haft hosta i 2 veckor vilket resulterar i att han snarkar men än vanligtvis. Och inatt snarkar han så fult men ser ut att sova så gott så jag vill inte väcka honom.

Chilla har väldigt svårt att anpassa sig till att jag inte sover lika mycket på magen, hennes sovplats de senaste 6 åren är bak på rumpan för jag sover alltid på magen. Men nu får jag flytta runt henne, putta ut henne och ibland blir hon så oglad att hon fräser.

Tussen som nästan aldrig sover i sängen utan på byrån märker ingen skillnad förutom att Chilla ibland snor hennes plats då jag är omöjlig. Nu gör hon mig sällskap i vardagsrummet.

Nu har jag varit vaken i 1.5 timma, skulle verkligen vilja somna om nu.

Tussen tror att det är morgon och att hon ska få mat så nu går hon runt och piper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar