Välkommen till min blogg

måndag 14 september 2015

Måndag

Ja då var vi inne i en svacka gällande bloggen. Men jag har ont om tid.

På dagarna jobbar jag. Efter jobbet är det häng med Adam tills han somnar runt 19- 19:30.

Efter det målar jag, eller stökar undan eller så kollar på på Got eller så är jag på dagis. Förutom om det är tisdag, då är jag på badet.

Idag blev min älskade ett år klokare. Igår och idag har vi haft fikagäster och det har varit så trevligt! Och skönt med ett avbrott.

Adam är mer sliten än någonsin känns det som, långa dagar på dagis och helt färdig när han kommer hem. Men nu har jag skrivit på papper att jag går ner i tid när vi flyttar till stan.

Arbetet i gillestugan går framåt. Det tar ju lite tid när man måste måla 2 lager på varje ställe men ack så fint det blir. Om ett tag är det dags för måla taket och sedan byta golv. Och då blir det nog bort med panelen, upp med gipsväggar och tapetsera. Men ingen stress!! Om det blir om några månader så blir det om några månader.

Jag längtar redan till helgen. Då ska jag äntligen få bebismysa och bara surra med Lina. Grabbarna får stanna hemma så jag får umgås i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar