Välkommen till min blogg

torsdag 17 september 2015

Snart helg!

Äntligen, det behövs!

Ja vad har vi gjort den senaste tiden? Sovit, klivit upp, mys, åkt på dagis/jobb, åkt hem, ätit, lekt/myst i soffan och sovit. Eller ja vi målar/är på dagis och tittar på serier också.

Grabben är fortsatt lite sliten men vilket mys han har levererat nu vid några tillfällen. 1, på morgonen ena så låg han på min rygg och bara kramade och klappade mig. Vi låg så i nästan en halvtimme. 2, när han somnar på kvällen så vill ha maximal närkontakt. Tätt med ansikten emot varandra. Eller skeda. 3, vissa nätter när han hat sovit nära mig så är det hålla handen eller foten eller kanske ligga med handen i mitt hår. 4, det där maaaaaaamma som kommer när man ska hämta honom på dagis. Ååååååh vad jag älskar det.

Imorgon sticker grabbarna på pyjamasparty hos farmor och farfar. Jag ska måla lite och se på film och ta en sovmorgon!!!

Nu god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar