Välkommen till min blogg

tisdag 2 november 2010

Gina Tricot- svajig service

Är det något jag inte gillar så är det dålig kundservice, nu tänker jag klaga på min favorit butik.

I söndags hittade jag ett skit snyggt linne på deras hemsida så jag gick dit för att finna det i butiken här i stan eftersom det var slut på nätet. Gick runt runt där inne och letade det men fann det inte. Då gick jag och frågade en som jobbade där.
Jag: Hej jag letar ett linne som jag hittade på eran hemsida och det ser ut såhär och såhär och såhär och finns i dom här färgerna
Hon: Jaha, det. Ja det har vi inte i butiken.
Jag: Okej, har ni haft det eller kommer ni att få det?
Hon: Vi har inte haft det och jag vet inte om vi kommer att få det för vi har ingen aning om vad som kommer till butiken utan det bara kommer
Jag: Oooookej, tack för hjälpen

Uscha jag gillade inte svaret alls och det fick mig att tänka tillbaka till händelsen i Sveriges sämsta butik som ligger vid Gallerian i Stockholm. Där var jag på min lunch och hittade en uber snygg klänning, tog den och gick mot provhytterna och möttes av en gigantisk kö. Hade bara 15 min kvar av lunchen så jag hängde tillbaka den. Efter jobbet gick jag dit igen, då hittade jag massa plagg på övervåningen som jag vill testa och sedan gick jag ner för att hitta klänningen, då är den inte kvar på samma ställe och eftersom det fanns jäkligt många på lunchen så förstog jag att de inte kunde vara slut. Då såg jag en som jobbade där som stog preeeeecis där ställningen tidigare var. Beskrev hur klänningen såg ut och sa att den fanns just här på lunchen och frågade vart den var nu. Då får jag till svar "Någonstans i butiken". Jag tappade hakan helt och släppte kläderna precis framför hennes fötter och gick där ifrån. Vad fan är det för svar? Ja det hade ju varit jävligt dumt och dom var utanför butiken. Gick till PKhuset och fick utmärkt service (klart bästa i Sverige) hon visade vart den fanns. Synd att den satt som skit haha.

Jaja, vet inte vart jag vill komma med det här men dåligt service gillas inte!

1 kommentar:

  1. Okej, då vet jag att det är Gina Tricot i PK-huset man ska gå till i fortsättningen. Tack för tipset! ;)

    SvaraRadera