Välkommen till min blogg

söndag 14 november 2010

Söndag kväll

I helgen har vi hunnit med en del. Igår jobbade både jag & Crippe på dagen, efter det for vi till Mårdsjön. På kvällen bjöds det på Vägfest. Imorse klev vi upp tidigt och pillade på min skoter. Eller Crippe och Robert gjorde det, jag stirrade mest. Sedan for vi till Stugun och hälsade på Ante, Melina och Nelly, stor tjejen har fyllt 2. Vid 14 styrde vi bilen mot Torvalla, tacos & glasstårta för att fira Moffa & Lars på farsdag!

Nu är det redan söndag kväll och kanske den bästa söndagen på länge, kanske för att vi båda är lediga imorgon. Vi ska ha en riktig hemma dag, slöa, städa och tvätta.

Längtar redan tills nästa helg. Då blir det födelsedagsmiddag ute i Fugelsta! Basta, gud så skönt det skall bli. Virran, jag tror jag sover i bastun =)

Grattis Mamma och Melle till 7 rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar