Välkommen till min blogg

onsdag 24 november 2010

Ingen ork

Halva veckan har gått, skönt! Jag är helt slut, om jag fick skulle jag sova bort en hel dag tror jag. Zombie Jessica ska jag börja kalla mig själv.

Piggare blir jag inte när jag tänkte på allt jag ska hinna med imorgon. Jobba som vanligt, in på stan och handla outfit tills på lördag, hämta bilen hemma, äta något, ÖB eller Rusta, Willys, färga hår. Ja nu kan ju ni tycka att jag bör sprida saker lite bättre och ja det skulle man kunna säga. Tänka hinna förbi en sväng papi en sväng också.

På lördag ska vi ha liten middag/fest här och jag längtar som den. Vilket gäng, dock är det super tråkigt att festliga Sara inte är här hemma. Vi kommer sakna dig!

Justja, måste ut till Fugelsta och hämta kameran!

Nu ska jag mysa med katterna

1 kommentar: