Välkommen till min blogg

söndag 20 mars 2011

Då var helgen nästan över

Söndag kväll redan!
Idag vaknade jag runt 9, satte mig nästan upp så tänkte jag "en liten stund till" så sov jag vidare till kl 12. Riktigt härligt med sovmorgon. Eller blir det sovmorgon när man var vaken till 3? Var ju massa filmer som jag kunde kika på. Efter jag vaknade så latade jag mig bara och plockade undan lite här och vek ihop tvätten. Sedan blev det spinning klockan 16, idag tog jag i för kung och fosterland så jag fick nästan krypa hem till lägenheten. Nu har jag duschat och ätit och ligger ner i soffan med mina ben som jag knappt känner.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, nu har jag varit här i en månad så det är bara 5 kvar. Helt sjukt! Jag hoppas att veckan går snabbt för jag vill kramas! Jag saknar Crippe och fisarna så mycket mer denna gång, så det är lite "tuffare" än sist. Men nu när man tränar så flyger bara kvällarna förbi som tur är.

Nu ska jag leta något att kolla på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar