Välkommen till min blogg

torsdag 31 mars 2011

Snart är det happy friday

Torsdag kväll, snart fredag. Hääärligt!

Idag skulle jag gå på spinning men var det något jag inte gick på var det spinning. Tuff arbetsdag för det är många borta sen har jag ont i ena knät och i ryggen. Har bestämt mig att det är sängen som är boven, den är för mjuk.



Känns som om jag lever i en väska. Jag packar, jag packar upp, jag packar & packar upp. Måste ta och bestämma mig för vart jag ska ha min OnePiece, den är för stor för att ta med varje gång. Ska jag ha den och mysa i varje kväll här nere eller ska jag längta efter den heeela veckan och få mysa i den på helgerna?



Loggade precis in på vår resesida på Airtours, nu är hela resan betald och om 2 månader har vi kommit tillbaka från Grekland! Gud så jag längtar! Sola & bada i en vecka. Efter det är det bara att hosta upp pengar till Leksand veckan.



I helgen blir det Mårdsjön med Hanna och Joel! Kommer bli en hel mysig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar