Välkommen till min blogg

onsdag 23 mars 2011

Off the map



Jag har hittat en ny favoritserie, Off the map. Den har precis börjat på 5an men självklart ligger jag före. Handlar om en klinik mitt ute i djungeln, Riktigt bra! Nicholas Gonzales, mr latino är med, sweet. Han får bli mitt ögongodis nu när jag är särbo/helgbo. Imorgon kväll finns det ett nytt avsnitt



På tal om ögongodis. Stod vid mjölkdisken och letade en yoghurt så märkte jag att jag hade en kille med snygga kläder bredvid mig så jag tittade upp, Peter "Foppa" Forsberg. MUMS som Maria Montazami skulle säga. Märks det att jag saknar kärlek? I'm out of love


Off the map? Det är faktiskt så jag känner mig nuförtiden. Lost in the jungle. Jag har inte ens en karta. Jag hittar inte hem. Eller så är jag mitt i kartan och mitt ena hem är längst upp och det andra är längst och jag vet inte vart jag ska ta vägen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar