Välkommen till min blogg

onsdag 20 juli 2011

Onsdag

Idag på lunchen var jag på Intersport, där hittade jag en enkel & snygg funktionströja för bara 200 kr. Men jag handlade inte den med tanke på att det inte var Everest. Jag har redan varit otrogen mot dom denna månad. Men jag kunde inte släppa den då den blir perfekt att ha utan på understället i vinter. Så jag gick tillbaka efter jobbet.  Vad ska jag säga? Förlåt Everest men det var ett sånt kap! Jag hoppas att ni kommer ut med någon skit snygg jacka i vinter som jag kan ha som skoter jacka!


Ikväll har jag en tråkig kväll. Städa, tvätta & så ska jag börja packa ner ALLT. Lämnar bara sänglakan här nere.


Räknas turkisk peppar som middag?


1 kommentar:

  1. Sweet! Snygg som tusan =) Jag kanske ska ta en sväng dit jag med!

    ps. Jag och barnen åker till Sundsvall imorgon och kommer hem på söndag

    SvaraRadera