Välkommen till min blogg

fredag 8 juli 2011

Vart tar tiden vägen?

När jag kollar på kort så börjar jag genast fundera på vart tiden tar vägen.

Sitter och kikar på mina underbara syskonbarn som har en gigantisk plats i mitt hjärta.


Amelia föddes när mamma skulle hänga med till Sundsvall för att shoppa inför ankomst. Eftersom den blev tidigare än planerat fick jag, Crippe & Hanna springa runt som några yra höns på IKEA. Ginatricot var jag på när jag gick samtalet om att hon hade kommit ut


När Leah tittade ut så väntade vi ute i Fugelsta på att de skulle komma hem. Isafisa saknade nog matte och husse men moster ville krama bäbis!


Mille dök upp på påsken. En spännande färd in till stan mitt i natten från Mårdsjön. 2 väl rökta personer blev in i lägenheten i Torvalla. Amelia kom in till oss på morgonen, pickade mig på ryggen och sa "kramas"


Nova är nyast i familjen, kan inte avgöra om det är mamma eller pappa hon är lik.

3 tjejer och en lord Milbert. Han är lite ensam den där grabben. Mosters älsklingar, sötnosar & busfrön

1 kommentar:

  1. Åh så gulligt! Jag tänkte på samma sak när jag gick igenom mina 700 bilder på telefonen härom kvällen :) Tiden går så fort!
    Kram!

    SvaraRadera