Välkommen till min blogg

måndag 4 juli 2011

Snart semester?

I helgen har jag varit hemma i Östersund som vanligt. Fredag kväll spenderades i soffan och i lördags var det fest med systrarna och några till, riktigt skog. Igår var det slapp dag tills jag började röra mig mot Stockholm.

Nu har jag blivit riktigt less på pendla fram och tillbaka. Igår snyftade jag för mig själv hemma då Crippe har varit i Göteborg. Saken blir inte bättre för att jag ska vara här nere i helgen. Jag saknar att bo i en lägenhet man trivs i. Så fort man kommer fram till denna lägenhet slänger man väskan på golvet, lägger sig i sängen och tänker "jag vill hem" tills man somnar. Snart får jag iallafall vara hemma i 3 veckor och efter det är det "bara" 1½ månad kvar av pendlande fram och tillbaka. Längtar hem till mina kurrandes kissar, Crippe, min säng och min mjuuuuuka säng och soffa.

I helgen hade jag tänkt göra ett Grekland inlägg men jag prioriterade att vara deprimerad.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar