Välkommen till min blogg

fredag 15 augusti 2014

Himlabadet och Vestins

Igår premiärade jag, Crippe och Adam
på Himlabadet. Får toppbetyg på baby/barndelen. Väldigt många sprutade djur och blad och kanor, Adam trivdes som fisken i vattnet. Dock gjorde han en Sixten och hittade en knapp, jäklar vad intressant den var. Sedan älskade han strömmen, vi for runt runt och han flinade och skrattade. Eftersom han låg och flöt på magen så får han säkert känslan att han simmar själv. I bubbelgrottan började han flörta med ett tjej/dam-gäng så ena snodde han ett tag, inga konstigheter hahaha. Nackdelarna? Snuskigt dyrt, dålig mat. Sedan hade jag varit en badgalen 15 åring hade jag velat ha en trampolin tex. Sedan samma rutschkanor som Östersund, booooring!

Efter det for vi till Therese och Limu. Fick träffa nyaste tillskottet Toso. Toppen att Adam sov för då kunde jag mysa ostört. Och vilken liten skönhet! Och blödiga jag fällde en tår när jag har svårt att förstå att Adam var sådär liten för endast 10 månader sedan. Crippe blev tv-spels kompanjon med Levi. Leilani sprang omkring tills Adam kom in och hängde med oss. Full fart åt alla håll och kanter.

Sedan for vi till Bredsand och käkade grillat och surrade massor. Några kalla öl passerade min strupe, gott!

Idag blev det Birsta, inlägg kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar