Välkommen till min blogg

tisdag 26 augusti 2014

Huset lite mer än 1 år senare

Känns ganska sjukt att vi har haft huset i mer än 1 år (vilket även påminner mig att Adam blir snart 1 år).

Största förändringen är badrummet uppe och Adams rum.

Badrummet innan:















Badrummet nu:


 Adams rum innan:


























Adams rum nu:












Rummet som vi har kontor/garderober i just nu är en enda röra men där har vi bytt tapeter och golv.

Innan:













Snål på efter bilder:

















Ett tomt vardagsrum när vi flyttade in:













Och idag:










En tom gillestuga:














Och idag (det brukar stå en tv på bänken men vi blev en fattigare nyss):












Projektet just nu är vårat sovrum.
Innan:













Och med ny fondvägg (allt är inte klart ännu där inne):











Och det var det jag hade tänkt visa idag. Och ett stort tack till min älskade sambo och min svärfar som har gjort det mesta av allt! Ni är riktigt duktiga. Och jag förstår att vi inte kommer göra något mera på ett tag så jag skall försöka vara tyst =)

Något som ligger på att göra listan är hallen nere men det får bli nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar