Välkommen till min blogg

måndag 22 augusti 2011

För exakt 6 år sedan

Började jag min resa till Arlanda för att sedan ta mig till Parkland Usa för att hälsa på min syster Madeleine "The Car killer".Helt sjukt vad tiden går snabbt. Landade den 23 augusti och for hem den 15 september.

Over there mötte jag sjukt trevliga människor, dansade som en galning, festade som en kung, handlade mig fattig, fick se en baseball match, drack frappe på Starbucks, såg en bodybuilding tävling, var på många trevlig fester, sa jag att jag dansade? SHAKE SHAKE SHAKE just SHAKE SHAKE, bodde på Campus, såg riktiga biffiga amerikanska fotbolls killar, Cami blev min smokin' buddy, fick syskonrabatt när vi handlade då folk trodde att jag, Madde och Anne-Siri var syskon, drack coors light och sparks! Vad jag saknar sparks, Sverige börja med det! Shoppade i Seattle, PLU WELCOME CREW, vilket gäng. Vilken resa. TACK MADDE

Ikväll sitter jag och lyssnar på Ying yang twins ft Mike Jones- Badd och drömmer mig tillbaka. The Loft, I miss you!


Jag har fortfarande kvar t-shirten som många skrev på innan jag for hem. Borde fota och lägga ut den någon gång
























You're one of a kind systeryster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar