Välkommen till min blogg

måndag 29 augusti 2011

Städa städa städa

Ikväll försöker jag att städa men det går precis som den här lägenheten är, alltså skit!

Är så svårt att städa en lägenhet som man inte ens gillar för 5 öre, varför ska jag/behöver jag ens rengöra plåtar som inte ens jag har använt? Badkaret som är lika gult som mitt kiss, är det ens värt att försöka? Eller det har jag redan testat en gång, det går inte! Jag känner bara usch, jag slänger ner saker i väskan och bara drar, tyvärr funkar det inte så.

Jag borde kanske uppskatta att man har fixat en lägenhet, jag uppskattar det delvis. När man är van att bo i en snygg trea och hamnar i en mini etta så är det inte lätt.

Nu har jag klagat färdigt, hallen väntar på mig. Måste städa idag och imorgon för på onsdag och torsdag är det after work







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar