Välkommen till min blogg

torsdag 11 augusti 2011

Välkommen tillbaka jobbet

Kan tydligen inte låta bli bloggen.

Idag var första jobb dagen efter 2 veckors semester, jobbar i Stugun idag och imorgon. Och det var faktiskt helt ok, även fast det inte lät som det Hanna =) Fick nyheter som var bra och anus. Jag skulle vara i Stockholm tills den sista september men kommer fara tillbaka redan 2/9. Blev mycket glad på en gång för jag får vara hemma i VÅRAN lägenhet, med min sambo och katterna som jag saknar så. Men efter en stund kändes det mycket sämre för jag vill inte fara ifrån jobbet där nere. Jag trivs som fisken i vattnet, jag har roligt, jag har otroligt underbara kollegor, jag kan lunchshoppa, jag kan äta ute och faktiskt ha ett utbud. Nu blir det tillbaka till verkligheten. Men efter idag känns det inte så dumt men jag ger pendlingen en vecka sedan är den känslan borta.

Tänker inte räkna ner dagar till hemfärd, för den andra september kl 16:00 kommer jag böla även kl 19:05


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar