Välkommen till min blogg

söndag 28 augusti 2011

Vilken helg, vilken avslutning

Bättre avslut på denna Stockholm tur kunde man inte få. Vilken helg! Vilken underbar vän man har. Hela dagen igår var TOPPEN. Grönan var super kul, super Insane =) Efter det gick vi hem till lägenheten och slappade lite för att sedan svida om och ta oss till Musikaliska på Nybrokajen. Soffhäng härlig musik och cider. Sedan mötte vi upp Charsten, for hem och åt middag typ kl 21 haha. In mot söder. Mojito på Bauer, sedan något ställe på Medborgarplatsten för att sedan avsluta kvällen på Kvarn. Charsten for hem, inte så konstigt kanske då vi bosatte oss på dansgolvet, jag blev sååå jäkla glad när dom körde Justin - Like a love you. Så som vi dansade, svetten rann, vi pratade med engelska. Mötte en kille från Tyskland vars bror har hus i Marieby?!? Ännu mer folk från Tyskland, någon från Australien, några från England. Så jaaa det var engelska som gällde och vad grym man är på det med lite alkohol i kroppen. Blev utan nattmat för vi hittade inget som var öppet, fick klättra upp för rulltrappan som inte var igång, halvvägs kom jag på att det finns hiss men jag orkade inte gå ner. Idag har vi bara slöat. Hanna for nu kl 14. TACK MIN UNDERBARA VÄN! DU ÄR GULD VÄRD





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar