Välkommen till min blogg

måndag 18 maj 2015

Måndag som började 04:45

Alltså jesus vilken lång dag!

Adam vaknade redan 1:20 och fick komma in till oss. Det gör oss absolut inget. Han verkar vara i en period där han vill ha sällskap när han sover och självklart ska han få det! Så han snodde min kudde och mitt täcke och somnade om på 2 sekunder. Jaja jag la mig som vanligt på tvären/mest vid fotändan och märkligt nog sover jag bäst så haha.

Sedan vaknade den lilla rackaren redan 4:45 och hade inga planer på somna om. Efter en fåordig diskussion klev jag upp med honom. Men han ville bara mysa under filten med mig och kika på film.

Den supertidiga morgonen gjorde att dagen kändes som en evighet.

Tillslut fick jag hämta vår vilding och åka hem. Middag och bus innan läggdags. Sedan var vi ute en sväng och utplånade ena busken.

Crippe köpte jackan idag som jag har dreglat efter. Äntligen på rea.

Justja jag smackade upp bildörren rakt på Adam imorse, inget Mom of the year award idag inte haha.

Äh nu ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar