Välkommen till min blogg

söndag 31 maj 2015

Mamma dagen

Ja idag är det mors dag. Den firade vi genom att kliva upp kl 05:15. Både jag och Adam var utvilade så vi hade ett väldigt tempo imorse. Kl 6 så gjorde vi en nachogratäng och runt 8 tog vi en dusch/ett bad. Efter det blev en lite sliten pappa upp och gjorde oss sällskap när det var dags för frukost nr 2. Sen hängde vi bara hemma tills vi stack till Mårdsjön.

Denna dag får mig att tänka på alla mammor (inte så konstigt kanske). Men speciellt på min mamma och sedan min son som gör att jag blir firad.















Det fick mig att sitta och kolla igenom massa bebisbilder och ack så tiden går fort.






















Men denna dag får mig även att tänka på de mammor som är mamma till änglabarn. Vi har flera vänner/bekanta som tyvärr är det. Jag vill bara göra något men vet inte vad. Jag tycker att de borde få något extra denna dag då de går igenom/har gått igenom något helt ofattbart, något man inte tror händer. Så till er skänker jag många extra tankar idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar