Välkommen till min blogg

onsdag 3 juni 2015

Redan onsdag kväll.

Vad veckorna går snabbt!

Adam sov till 7 måndag och tisdag, fick faktiskt väcka honom. Kors i taket. Men imorse ville han inte bjuda på sovmorgon. Eller jag låg kvar och Crippe klev upp.

Igår på lunchen kom det efterlängtade budet, det plingade på dörren och så.hör man "en cykel till Jessica" JAJJEMEN, det kan du skriva upp. En tantcykel, sits till Adam och hjälm till honom också. Så på morgonen fyller vi korgen och cyklar mot dagis. Tyvärr tänkte jag fel när jag valde fäste men det ordnar sig. Crippe tar det jag beställde och får beställa nytt till mig så vi kan flytta den smidigt. Ingen stress med tanke på vårt skitväder.

Jag saknar att vara med Adam! Längtar efter honom hela dagarna! Fundersam på om vi ska bada i helgen. Eller så ploppade Sundsvall upp, fast det sparar jag nog.

Justja, klippte och färgade håret igår. Äntligen!

Äh nu tv sen sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar