Välkommen till min blogg

tisdag 30 juni 2015

Å bubba

Han är inne i någon period nu känns det som. Flera dagar har det varit tårar eller nå "host host komma upp till mamma" så fort jag kommer hem.

Imorse struntade vi i sovmorgon och jag fick verkligen inte lämna honom. När jag gick hela vägen till köksbänken för att fixa kaffe lät det som om jag skulle lämna honom alltid.

Sedan är jag FÖRBANNAD på mig själv ikväll. Varför lyssnar jag inte på min magkänsla?! Imorgon ska vi kolla upp grabben arm, hände en liten olycka och undrar om han har stukat den eller något.

Var så himla mycket tårar ett tag ikväll. Och så ramlade han, och så ramlade han. Han har ju maximal otur med sina fötter ibland.

Så ikväll behövde mamman få vara i närheten av sin son, lilla bubba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar