Välkommen till min blogg

tisdag 9 juni 2015

Cykelkarriär går åt pipsvängen

Jamen vi började ju våran nya cykelkarriär i söndags. Han gillar verkligen inte hjälmen och är smågnällig när man sätter honom i stolen och rullar i väg. Men efter ett tag går det bra.

Igår ville han åka bil på morgonen men icke. När jag hämtade honom vände han när han såg cykeln, vanligtvis springer han fram och ger mig en kram.

Imorse började han grina så fort jag tog fram hjälmen och frekvensen ökade när han insåg att vi ska ta.cykeln.

På lunchen bytte jag färdmedel och när han såg bilen på dagis fick jag applåder av en glad kille som skrattade och pekade.

Jaja jag ger inte upp men ska variera mera tills han har vant sig.

Cykel-Adam 15-45.

Ikväll har jag varit på dagis med min partner in crime så mina badkillar fick lite ensamtid, i typ 30 min hahaha.

Nä nu måste jag varva ner.

Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar