Välkommen till min blogg

måndag 10 augusti 2015

Herr och fru Dahl!

Nu har min älskade syster fått sin underbara Lars.

I lördags var det bröllop i Frösö kyrka och fest ute på Rödön.

När de gick in i kyrkan hade jag lust och kasta in handduken och bara tokgrina. Jag har alltid sett min syster som väldigt vacker men alltså hon var så galet snygg!! Hon såg ut som en gudinna! Klänningen var som gjord för henne. Sedan Lars var ju så himla snygg. Angelica och Therese i sina färger gjorde att man tappade hakan för tredje gången på 10 sekunder. Då har jag inte ens kommit in på Mille och Amelia som var så himla söta.

Ska leta fram något bättre kort på familjen.

Festen var så himla skoj och jag skrev innan att jag skulle vara seeeeeeeg och Anki, jag hade rätt!

Nä nu är klockan mycket, borde sova.

Och igen. Alltså GUDINNA!!!

Grattis familjen Dahl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar