Välkommen till min blogg

tisdag 18 augusti 2015

Och så kom sommaren?

I augusti?

Igår var det helt fantastiskt väder efter att vi kom hem från jobb/dagis så vi käkade sedan tog vi fram badbaljan (orkade inte fixa till barnpoolen).

Nöjd kille fick springa omkring naken och kissa av sig ute. Ner i poolen, åka rutschkana osv. Han somnade gott i min famn.

Idag var det tårar igen när jag lämnade dagis. Även fast det går över så fort han inte ser bilen så känns det tungt att lämna honom. Eftersom vår underbara personal vet om att jag tycker det är sådär så får jag ibland mms med bevis på att han är okej (oftast mer än okej).

Ikväll har vi testat rödvinbär och det fungerade lika bra som svartvinbär.

Sedan har jag fortsatt att måla grabbens säng. Det går sakta men säkert. Har insett att jag är en grym planerare och en dåliga utförare.

Imorgon blir det förhoppningsvis Mörtsjön efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar