Välkommen till min blogg

söndag 25 oktober 2015

Fartfyllda dagar

I torsdags var jag och grabben lediga. Vi for på djungelhuset med momma och kusinerna. Gäller att hitta på lite bus medans Madde och Lars är i New York! Adam verkade ha riktigt roligt men det märks också att han är lite liten. Men han kämpade över alla hinder på ett eller annat sätt. Stackarn hade troligtvis träningsvärk på natten.

I fredags efter jobb/dagis löste vi av momma på Skolgången. Då var det dags för tacos och mys innan ögonen stängdes.

Igår, dvs lördag frågade jag kidsen vad de ville hitta på. Inte helt otippat vann badet, faktiskt så kom inget annat på tal. Här är det Jonsson generna i alla barn. Vi älskad verkligen att bada. Jag och Madde bodde på ju Lövsta ett tag. Pappa körde dit oss på fm och hämtade oss när han slutade. Iaf gick det jättebra. Jag, Amelia och Mille smet dit när Adam skulle lunchvila, lika vad så de får bada av sig i stora bassängen innan jr kom. Sedan plaskade vi hej vilt i barnbassäng.

Morfar var snäll och bjöd oss på middag. Lax och potatis. Att något så enkelt kan vara så förbaskat gott! Adam var dock så sliten att han knappt fick i sig något. I nästan 12 timmar sov han i natt, helt slutkörd.

Idag har vi bara slappar innan deras farmor hämtade dom och vi rullade hem.

Här hemma har vi bara slappat och äntligen kollat på Minions. Som vi har längtat.

Så det var den helgen! Det är så roligt att gå egentid med kidsen.

Nu måste jag sova. Börjar 6 imorgon. Blääääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar