Välkommen till min blogg

måndag 12 oktober 2015

Tro det eller ej

Vi lever.

Förra veckan sprang förbi. Dock var Adam sjuk så vi vabbade i omgångar. Men tillslut blev han bättre så vi körde fullt ös på jobb och dagis!

I fredags relaxade vi hemma och jag fick en riktigt god natts sömn i gästrummet inkl en sovmorgon. I lördags när det var dags för lunchvila rullade vi in till stan. Fleece och lite fodrade stövlar blev det plus en till pyjamas.

Det känns så konstigt. Han som är pyjamasmannen kommer ha två delad jamas i fortsättningen.

Han blev väldigt lycklig över alla bilar på Rådhusgatan. Bila Bila Bila skrek han.

Sedan var det dags för Odensala och vara barnvakt till kusinerna. Och oj vilket tempo. De busar med Adam nonstop så han kunde jag nästa putta ner i madrassen och nästan så att han somnade i fallet. Vi gjorde en tidig morgon och kusinerna blev chockade över hur leksugen Adam kan vara på morgonkvisten.

Igår gick jag runt Lillsjön med Lina och våra sovandes skruttar. Skönt att vara ute i det fina vädret.

Efter det så for vi hem och kalasade lite till med Crippes bror och faster innan det blev middag och kväll.

Jag bjuder på några bilder från kalas. Underbar dag med fantastiska presenter till vår grabb. Bilar, kläder, andra leksaker och gofika summerar dagen bra.

Jaja allt just nu.

Eller vänta, Crippe och Knasen har rivit bort väggar när jag var borta. Nu börjar jag få ångest för jag/vi vet inte riktigt hur vi ska ha det. Absolut ingen panel så det blir tapeter men vilka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar