Välkommen till min blogg

torsdag 29 oktober 2015

Nästan helg!

Vilken jäkla vecka om man får skriva så.

Jobbar 6-15, det är inte mänskligt att vara på jobbet typ 5:50. Jag är helt paj på dagarna och sitter och fnissar och gäspar.

Fördelen är att man får hämta Adam tidigare. Denna vecka går jag och hämtar honom eftersom Crippe har bilen.

Igår var jag och skrev på papper för ett nytt jobb och det känns dååååååå himla bra! Vi firade med middag på Vezzo.

Idag ville inte Adam gå hem från dagis men vi/jag var nära på att få sällskap av Ingrid.

En tidig morgon till sen är det helg. Och jag LÄNGTAR! På lördag ska vi på maskerad i Fugelsta!

Justja, åter till grabben. Han är så himla go. Idag bara kastade han sig i soffan när vi kom hem. Bara sitta och kramas framför en film. Efer middagen badade vi 2 och han vill mer än gärna hälla vatten över en, payback haha. Så söt när han ska ta gigantiska Blixten med sig när detr dags att sova. Imorgon har jag paxat att sova med honom i vår säng. Saknar hans närhet nu när jag sover nere i veckan.

Äh nu tänker jag nog sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar