Välkommen till min blogg

torsdag 12 november 2015

VAB och jobb

Bubba och jag var hemma igår. Life feber och lite förkyld = en pojke som pendlar i humöret. Ena sekunden frid och fröjd och den andra tappar man tjockaste boken på ena foten för att sedan springa in i väggen när han ska komma och grina hos mamma. Men det är bara att finnas där och ta det i ett tempot han vill

Idag växlade vi, grabbarna fick vara hemma och jag fick jobba. Idag har han varit pigg men fortfarande lite svajig. Vi möttes upp för en lunch på Bageriet.

Ikväll har jag bakat till jobbet, min tur att ha fika. Sedan har jag plockat fram allt tills imorgon. Det får bli finfredag eftersom det är min sista fredag plus att vi har en sista aw i Stugun.

Nu har jag lagt mig ochr chockad över hur mycket plats jag får i sängen. Crippe får sova i lugn och ro nere. Sooooooov så otroligt gott där natten som va. Ostört i en dubbelsäng. I LIKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar