Välkommen till min blogg

tisdag 24 november 2015

VAB

Jaha idag har jag haft dåligt samvete. Inte ens jobbat en vecka och idah var jag tvungen att vabba. Men det är bara att skaka av sig för så är det.

Iaf gjorde Adam illa ryggen igår (klätterapa) och så var han vaken mellan 23-3 (nästan 4 tror jag faktiskt) inatt. Han fann absolut ingen ro, hade ont i omgångar, ville inte ligga på rygg. Efter enormt många om och men så hittade han någon ställning på min mage som gjorde att han kunde somna. Så ett tag halvsatt jag och sov men så kunde jag tillslut lägga honom på sidan.

Så idag har vi bara varit hemma förutom ett besök hos doktorn bara för att klämma och känna. Ryggen är helt ok förutom att han har lite ont men det har blivit mycket bättre under dagen. Men då fick han feber också som verkade försvinna på några timmar?!? Jaja väldigt skum dag.

Ikväll har jag suttit och kalkylerat och gjort olika shoppinglistor. Idag är det exakt en månad kvar till Julafton och för första gången ska vi få fira i vårt hus. Hela julen lång! Jag har lääääääängtat efter detta. Jag vill också kunna få bjuda in familj till mitt hem så nu är det dags! Jag tycker också att det är viktigt för Adam att få fara hemma och inte flänga omkring. Så den 23 stänger vi in oss och börjar julen med traditionell uppesittarkväll med min familj.

Inför detta måste vi till Ikea och fixa ett större köksbord och lite annat (läs jag har slut på ljus haha). Sedan ser jag framemot att få pynta våran allra första gran här hemma. Jag och Crippe har aldrig haft en innan. Men det kommer vi 3 göra en kväll för oss själva tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar