Välkommen till min blogg

onsdag 2 december 2015

Vi lever!

Ja jag ägnar noll tid åt bloggen. Jag är inne i någon "megatröttfas".

Nytt jobb= mycket nytt plus att vi gör morgon tidigare. Eller ja jag och Adam har varit vaken när Crippe har farit på jobbet men då har vi haft soffmys till iaf kl 7 innan vi rör på oss. Nu ska vi vara på dagis senast 7. Så det är några gånger man faktiskt får väcka lilleman.

På tal om han så är han det typ det enda jag fotar och skriver om. Men han är så skön! Kanske även en liten nypa jobbig. Iaf så är vi med om något jag trodde aldrig skulle hända. Han vill inte bada. Det är bara skaka på huvudet och en hel del tårar. Man vet ju att sånna här perioden kommer men man blir chockad. Nu 2 gånger har han accepterat och gått med på att ta av kläderna men sedan lägger han sig raklång i badet och så blir han ledsen. Jag tror vi måste på badhuset en sväng.

Nu när det är full fart mot julen så känns det som är förkylning (igen) lurar i min kropp. Blä det finns inte med i planeringen kan jag säga.

I helgen blir det lugnt. Crippe far till Örnsköldsvik på lördag så då blir det mys och tidig kväll med Adam. Jag längtar!

Nu ska jag sova.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar