Välkommen till min blogg

fredag 18 december 2015

Fredag!

Äntligen fredag igen!

Och helg behöver vi! Under veckan har Crippe blivit hängig och jag känner mig seg, precis som om något är på gång.

Men i helgen är det mycket som skall göras. Få till det sista i gillestugan så vi kan börja göra i ordning inför julen.

Imorgon har jag tänkt hinna städa lite och fixa lite knäck. Slänga i lite färg i håret måste jag också göra för på söndag ska vi på bröllop ute i Hara. Kärlek kärlek kärlek.

Ikväll hade vi en riktig fredag. Dvs kött till middag och efter det bad för Adam. Han är ju så rolig, han försöker stå på huvudet och ser så förbaskat rolig ut när han gör det. Nu har jag hoppat ner i sängen med min prins. Vi kör så att snor/host Crippe får sova för sig själv och vi sover o våran säng. I 2 nätter har vi sovit nonstop utan att vakna och ja det är för jäkla underbart!    Vi är ju inte vakna nå mycket alls nuförtiden men jag vaknar ju varje natt när han kommer in till oss och då kan det ta tid för mig att somna om.


Äh nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar